Jesteś tutaj: Blog Digital Signage - czy warto wyświetlać reklamę na monitorach?

Digital Signage - czy warto wyświetlać reklamę na monitorach?

Digital Signage - czy warto wyświetlać reklamę na monitorach?

Monitory reklamowe są formą reklamy zewnętrznej i występują pod wieloma postaciami. Mogą być niewielkich rozmiarów, jak też przyjmować postać reklamy wielkoformatowej. Są to zarówno dużych rozmiarów telebimy, które mogą być montowane na specjalnych platformach lub ścianach budynków oraz mniejsze monitory reklamowe, które są umieszczane w autobusach, galeriach handlowych czy na przystankach.

Największą zaletą reklam na monitorach jest ich widoczność i przyciąganie uwagi. Obrazy dostrzegalne są z bardzo dużej odległości, co znacznie zwiększa skuteczność reklamy. To bardzo szybki, prosty oraz zauważalny sposób na zwrócenie uwagi Klienta na dany produkt czy usługę.

Obecnie monitory zapewniają wysoką jakość emitowanego obrazu oraz wysoką rozdzielczość. Szczegółowe nasycenie kolorów powoduje, że obraz jest dynamiczny, żywy i energiczny, a co za tym idzie jest interesujący, ponieważ przyjemnie się na niego spogląda. Wyrazisty, żywy i kolorowy obraz stanowi bardzo wyróżniający się bodziec, wobec którego trudno jest przejść obojętnie.

Monitory reklamowe mają bardzo szeroki zasięg działania, dlatego są doskonałym nośnikiem treści masowych. W ciągu jednego dnia przekaz reklamowy wyświetlany na monitorach może trafić nawet do kilku tysięcy osób.

To właśnie dlatego monitory reklamowe są tak skuteczne i stanowią idealny nośnik treści marketingowej w wielu branżach.

ul. Paderewskiego 6
42-700 Lubliniec

biuro@twojereklamy.pl

880 755 787